Hoe houd ik mijn rug sterk

Hoe houd ik mijn rug sterk

Zorg goed voor jezelf, je hebt maar 1 lichaam

Nu de lockdown langer gaat duren, wordt het onderhouden van je lichaam steeds belangrijker. We kunnen niet naar de sportschool en zijn beperkt tot wandelen, hardlopen en fietsen.

Toch kun je zelf nog veel andere dingen doen om de conditie van je lichaam op peil te houden.

Hierbij enkele oefeningen die je goed ’s morgens nadat je bent opgestaan of ’s avonds voordat je naar bed gaat kunt doen. Het neemt niet meer dan 15 minuten in beslag.

Het gaat om de volgende oefeningen:

  1. Hol-bol rug
  2. Superman
  3. Half bruggetje
  4. Squads
  5. Deadlift

En als bonus: Tummy tubs, een oefening die je doet vóórdat je ’s morgens opstaat.

Voor vragen of informatie: Body Stress Release Vechtstreek 06-303 488 49 of info@bsr-vechtstreek.nl.

Oefeningen om thuis te doen



 

Beste cliënt/bezoeker,

 

Graag aandacht voor het volgende. Body Stress Release Vechtstreek is sinds 11 mei weer open.

 

In verband met de maatregelen om het Corona-virus zoveel mogelijk in te dammen, hanteren wij de richtlijnen die zijn voorgesteld door het RIVM. Onze beroepsverenigingen BSRAN en VBAG hebben daartoe een protocol opgesteld.

 

Via deze link kunt u het protocol, dat door Body Stress Release Vechtstreek wordt gehanteerd, terugvinden. Neem vooraf a.j.b. kennis van dit protocol.
Bij elke afspraak en herinnering daaraan ontvangt de cliënt de belangrijkste punten uit het protocol.

 

Nog één ding: blijf thuis als jij of een van je huisgenoten Corona-symptomen vertoont. Samen kunnen we Corona verslaan!